PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, December 24, 2010

Ucapan yg korang tak penah n malu2 nk ucap????


amacam best tak tajuk entry aku..hahahaahahah

ok ok korang rasa apa kah ucapan yg korang tak penah n malu2 nk ucap kan selama korang hidup kt muka bumi ni................ ala tak yah panjang2 sepotong ayat je pun dah cukup.............

kalau aku la kan..ucapan tu adalah

" Saya sayang mak "
kt mertua aku..tapi tak penah2 la ckp..wakakakakak
menantu yg pemalu tawww aku ni...huahauhau

mmg sayang kt mil tambah2 skg ni dia jaga anak aku ngan baik...tapi tapi tapi alahaiii tak penah terungkap pun ayat tu aku nk luahkan..... erkkkkkkkkk........

korang plak apa yeah? maiii leh share...... ngeeeeeeeeeeee




13 comments:

Ayuni said...

i love u kt seseorg, hikhik....

||aLeaSaRa|| said...

ucap sayang kat atok kite..ntah tiba2 lak malu padahal dulu atok yg jaga kite dr kecil.Erm ada lagi...malu nk ucap syg kalau dh berbaik ngan hubby lps gdh manja2..cam ner tu?

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

malu na sebut "i love u" face-2-face kat ayah..wlpn kat dlm fb n blog dah berbuih2 ckp "i love u ayah" hehehe~

caer sasuke said...

btol2..stuju..caer pon smpai lupe kite perlu syg pada yg lebih menyayangi..=)

KINA said...

wow semua malu nk ucap sayang je ker....hehehehehehe......

SyedMuzzamir said...

malu nak ucap, " jom follow blog saya " sebab blog ntah pape

Edrina Zulkafli said...

malu2 nak cakap dekat mak dengan abah , " terima kasih sebab besarkan kakak dgn baek .. terima kasih untuk segalanya .. "

since Fina standard 6 sampai laa Fina nak masuk Form 5 dah sekarang .. Fina teringin sangat nak ucap macam tuu kat diorg .. tapi tak terucap2 lagi .. hummm~

ayeesha anna said...

aah pn sama...malu nak ucap jom folo sy...

btw dah folo u

http://diarialeesya.blogspot.com

Ujang9897 said...

yang aku malu2 nk ucap time terkentut,

malu gila nk ckp "ops sori,saya kentut"

biasa buat bodoh jer..hahahaha

Arizakiah said...

akak pun same ngan die orang...
malu nak cakap "JOM FOLLOW KITE YE SBB KITE DAH FOLLOW AWAK"
eeee malunyaaaa....

e.l.i.z.@ said...

erkkk dulu² geli nk sebut i love u kt bf..tp kalu tanya utk situasi skang, geli la pulak nk ckp sayang kt mil :P sbb tak syg pun hahaha jahat :P

caliph shuriken said...

btul tu, stuju.. klau msg & emel, ayat mcm doktor cinta.. tp bila jmpa, lidah kelu x terkata :p

EB said...

Yang sya x malu nak ucap:
Saya dah follow kamu..

Yang saya malu nak ucap:
Alamak sya terkentutla... hehehe ^^v

LOVELY AWARD FROM FRIENDS