PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, December 23, 2010

Ketumbit oh ketumbit...


Sapa2 tau tak cara tradisional nk baikkan ketumbit yeah?
skg ni mata ni merebak dah la ketumbit tu...
haritu dah baik sebijik tu
pecah sendiri

la ni muncul lagi sebijik kt tengah2 ni
besar lak tu
merah
aduhh malu nk pi ofis
ada jugak aku pakai spek hitam ni nanti....

haritu doktor kasi ubat
dia ckp kalau tak baik
pi hospital potong
ohhh takotnya......
kang terpotong biji mata je naya jer.... huahuahau

tolong yeah sapa2 ada petua leh tepek kt sini..tenkiiiussssssssssssssssss


14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

alahai.yer ke kak?
kalau nis petuanya,pecahkan aje
tp mmg akan berbekas laa..

Ayuni said...

mak sye ckp letak bawang merah, mmg pedih tp cpt sembuh

nazirulhazwan~ said...

mengintai lagi lg bogel.hahaha

KINA said...

@anisa nk pecahkan tak masak lagi kang huduh plak mata ku ni..huhuhu

@ayuni biar betik bawang merah pedihnyaaa..............

@nazirul cm ner hang tau yeah? hahaah

zazaw said...

ketumbit yaw?
pecahkann jee
hehehe

KINA said...

@zazaw takotlaa.........

Elly & Emmy said...

dulu kiter kalau ketumbit .. tenyeh ngan bawang putih.. giler pedih..tapi cepat lega..ada berani..hehehe

KINA said...

@ellyemmy erkk tak der berani la

Sricahaya said...

alaa siannya..moga cepat sembuh yerk..

MIZZ JAJA said...

aah letak bawang putih akk...n selawat ms bt 2..tp 1 lg petua pakai benang itam kt jari mcm pkai cincin..y ni xtau la btl ke x..hehehe

KINA said...

@sricahaya mekasih yer...hehe

@jaja letak bawang putih tu penah dgr tapi semua bwang2 jer tak le ke buh aiskrim ke.. vanila shake ker :PP

ANATI SOKI said...

adusss... sakitnya ketumbit.. anat tak penah naik ketumbit lg.. nk nasiha pun tak reti.. heheh

KINA said...

@anat dia tak sakit cume dia memburukkan rupa ku ni hah..... :((

PG said...

hahahaa..alhamdulillah...camtu je la dia nk tonjolkan bakat..sian mak mertua..haha...

LOVELY AWARD FROM FRIENDS