PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, December 10, 2010

Arman n Aryan Lipat Kain


video

Harini tak tau apa nk buat...
budak sebelah ni cuti
kerja pun tak der sgt
nk berBW tapi pala lak rasa pening2
tgk gelagat anak2 jela
sib baik ada simpan koleksi video wiwin ni..heheeh

tapi yg ni malam tadi
ni la keja dia orang hari2
letak je atas tilam yg wajib ada di setiap rumah skg ni
lepas tu main2 arr sendiri2 berdua
hehehe

** jangan tanya kenapa pakai baju lain2 yer**
almaklumla kembar kan siang hari terpisah...huhuhu..macam mana nk sepakat pakai sama... melainkan mak dia ni nk col nenek suh pakai baju bla bla bla..... kang aku yg kena bambu sat lagik..hahaha


8 comments:

Fiqah Alias said...

hehe...comeL nyer Arman & Aryan...(^_^)

KINA said...

mekasih fiqah.. hihi

mizz jaja said...

cumil..cumil..cumil bangat!

KINA said...

@ mizz jaja tenkiu

Elly & Emmy said...

heee.. tomei2.. bergolek2 diorang main..dah pandai berebut mainan ker?

PhotoGraphic said...

haaa...ni bakal menantu aka hantu dtg,,hehe

aleasara said...

ala tomei nyer...My Twin& My Little Danish kirim slm kat Arman&Aryan

KINA said...

haah la mama elly mmg selalu berebut pun..hehehe

yela menantu tua ku Pg..hahaah

aleasara arman n aryan said walaikumsalam..hehe

LOVELY AWARD FROM FRIENDS