PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, December 2, 2010

Apabila Suami Isteri Semakin Berumur … Dulu dan Sekarang …


a. Dulu, kalau nak membaca...dari jauh pun boleh baca. Sekarang dekat-dekat tak nampak....kena jauh-jauh sikit. ( YANG NI BACA APA TAK TAU LAA )


b. Dulu, masa tidur menghadap muka...rapat-rapat

Sekarang berlaga punggung saja... itu pun dah kira rapat sangat dah tu....

( AKU SKG TIDO NGAN ANAK..LAKI TIDO LUAR..WAKAKAK)


c. Dulu, sanggup jalan berbatu-batu teman bini pergi shopping.

Sekarang...tunggu dalam kereta aje. Kejap-kejap SMS..."Lama lagi ke?" "Apa aje yang you cari ni...?" ( MMG LA NI DAH HABIT DAH NI..EKEKEKEK)


d. Dulu, isteri nak tidur pakai shorts pun tak boleh, suruh bukak .. jangan pakai apa-apa.

Sekarang, isteri nak tidur pakai kemban pun kena suruh bukak juga... "Pakai baju yang senonoh sikit tak boleh ke...?"

( INI PUN BETOL GAK..HAHAHAAHHAAH...OH TIDAKKKKKKKKKKKKKKK)


DULU LAIN ... SEKARANG LAIN ...



SEKIAN SAHAJA.........


5 comments:

Connie said...

ape boley buat... bab shopping tu, kite rela shopping sendiri, puas hati.. hehehe..

CT @ MUMMYAWISH said...

lawak la kak..hahahha...

mia said...

hahahaa...kbykannye org melayu kot akk..ehehe..but ade jugak yg still loving doving lagi..ehhee

KINA said...

@connie bab shoppinh tu mmg arr,,susah bawak laki ni..huhuhuh

@Ct lawak ka..hahaha

@mia love to mmg love cume ada je yg tak kena kan..hehehehe

Sricahaya said...

kita akan laluinya kalau umur panjang..

LOVELY AWARD FROM FRIENDS