PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Wednesday, December 15, 2010

Helo helo im tired


helo helo line tenet tak berapa nk elok la
kepala pun pening2 tu la tak on9 sgt.....

lepas tu tak tau apa nk bebel pun
tapi adui kenapa la skg ni asik pening2 jer.....
panadol mesti mau telan
kalau tak mmg tak jalan la

skg ni tido pun tak cukup
memalam budak2 tu ada gak erk erk nk susu
kadang2 tu bukan nk susu pun tapi nk kita tepuk2 dia
saja nak nanes2
aduiiii saborrr jela...


balik keja pi ambik aryan
lepas tu pi ambik arman
dah dekal kul 8.30-9pm baru smpi rumah
dah duk rumah salah sorang mesti kena jaga derang
tak le biar dah skg ni..lasak gak tu...
suka manjat satu sama lain
tergesa2 mandi.. nk kejar waktu solat...huhuhuuhu
lepas tu mmg dah penat tired rumah mmg tak kemas
kadang2 hubby tolong cuci kain.....
YA ALLAH berilah aku petunjuk agar aku dapat uruskan masa n umahtangga ngan baik
AMIN


realy need body massage la
** saya tak merungut tapi luahkan perasan jerk**

6 comments:

Ayuni said...

hikhik, dh bsr dh twins....

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu...alah mama aryan dan arman ni pnt tu...tak ckp rht dan tido tu blh png kpla.Cuba arrangekan sdkt masa dpt nap skjp pun jdlah.Kalau png jgn ngadap skrin pc nti bpinar mata.Nti twin lg bsr lg aktif dan krg tido.Kina kena susun blk jadual harian.

Iena farina said...

jgn pening yea... :) sy tag kina

http://permataalza.blogspot.com/2010/12/give-away-fella.html

zazaw said...

hehe
kak
meh saya tolong akak jaga kan kembar
theee :DD

Izan Ishak said...

kesian kina tak cukup rehat ye. tp mmg beul masa twins kecik ni mmg perlukan perhatian lebih kan. nnti kalau dah besar sikit, pandai main sendiri...bolehlah relax sikit~

KINA said...

thanks all....... lega sikit penat ni..hehehe

LOVELY AWARD FROM FRIENDS