PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Wednesday, December 29, 2010

Akhirnya artis itu tidak lagi menjadi jiran aku!!


hello hello hello......... assalamualaikum...

huhuhuhu dah berapa hari dah aku tak updated blog ni..n merayap2 ke blog kawan2.... sorry la yer..... agak sibuk sikit ngan kerja2 ofis n melayan Fb..hahahahaha...... gi pun tak tau la apa nk citer macam blank lak... kui kui kui

ok ok korang nmpk tak tajuk aku..hah tu la aku nk citer...sebenarnya dari dulu nk citer tapi tak sempat2...smpi dia dah berambus baru sempat ni hah

syukur tau sebenarnya dia dah blah dari menjadi jiran aku ni... bukan apa asik memekak jer berkaraoke tak kira siang ke malam...kadang2 smpi ke subuh berkarok... kuat lak tu... ingat lagi masa bulan ramadhan time2 nk berbuka tu duk melalak .... tak kira azan dah tu.... mmg kuang ajarrr betol...... lepas tu yg terkejutnya smpi aku bangun sahur tak habis2 lagi..agak2 la nk latih suara pun pi la studio kan.. ni nk mekak kt kawasan perumahan..... realy no mannes!!!!

tak cukup ngan tu..diaorang ni tgl berkumpulan wanita semuanya..... yg bestnya tu siap bawak laki tu.. jgn main2....... satu rumah ok tinggal..... kadang2 kalau aku duduk bilik belakang aku dapat dgr la depa tgh bercinta bermanja2an kt bawah tu..erkkkkkkkkkkkkkk geli mak... yela dia kan artis rasa macam geli lak bila perangai macam org tak der akal macam tu.... kadang2 dalam kereta pun jadi tauuuuuu...hah cuma aku ni je lupa nk ambik video..wakakakakaak

kalau tgk rumah dia mmg tak percaya itu artis..tambah2 pulak dia tu cantik manis orangnya tapi rumah huhuuhuhuh...... dekat tingkat tutup pakai cadar jer n kain batik..depan rumah tutup ngan kotak2............. erkkk...walaupun tu rumah sewa tapi jaga la jugak kan elok2 sikit ni tidak... macam dah kapal pecah tgk..................

ishk ishk pagi2 dah cerita pasal orang kan..whatever la ..janji aku suka sgt dia nyah dari sana..tak la kita pun kongsi dosa duk tgk dia kepit jantan bawak balik...erkkkkkkkkkk

wassalam..


18 comments:

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

hihihi.. tak salah meluahkan perasaan, saper tahan kan klu dok sebelah penyanyi asyik menyayi jer..

mummysabrina said...

sape..am nak tau gak...
;)

shiori_LA said...

salam kenal;
huhuhu gossip panas...artis mana tu?pernah gak alami situasi yang sama duduk dekat dgn artis suam2 kuku...perangai lebih kurang camni la...jantan asyik kuar masuk rumah huhuhu...gam mulut jela...

Sricahaya said...

knp x report jer kat JAIS???

Iena farina said...

hehehe...lego rasanyer yek klu jiran yg suke berkaraoke dah blah...tak lah perit telinga nak dgrnyer...hehehe

zazaw said...

lepas ohh beban
bila org cengitu dah beramboss

KINA said...

@HIAK mmg pun dah lama nk luahkan harini baru dapat..huhuhu

@mummychubbyna : nk tau ke PM la..hahaha

@SHIORILA : taktau nk kata zaman skg ni mmg bebas yer... yg pelik tu tak malu kt orang..slumber je..tapi bila kena intw manafikan...erkkkk

@sricahaya : tula mmg ada terfikir pasal tu tapi terus lupa je selalu...

@iena : mmg lega sgt2 sbb tak la share dosa ngan dia kan

@zazaw : ya nasib baik dah blah dari sini.. aman

✿....rossa alina....✿ said...

hehehehe..cian akak ye..xpe..pasni dah xde dgr "artis" radio rosak tu menyanyi lagi..kihkihkih..

btw, akak kene tag!!hahahaha.. ;p

ieMa ackLes said...

relax2..
segala bala dh terlepas..
hihi

hamzah ian said...

pergh.. bwk jantan??

||aLeaSaRa|| said...

sape tu???

||aLeaSaRa|| said...

sape tu???

Izan Ishak said...

citer hangat ni!
tapi betullah kina, sapa tahan kalau dok dengar org melalak tak kira masa kan. lagi2 kalau bawak jantan. aduhhh..apa nak jadi lah tu ~

Elin said...

huhuhu..bagus la klu jiran tu da blah. buat sakit ati jer ek...sape artis tu ek?hikhik...sibuk jer nak tau..

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu gd mng and hepi new year!

syafiq roslan said...

salam.....
tahniah kerana anda telah menjadi follower saya yg ke 202....oleh yg demikian...sila ambil award anda....di blog saya....

sekian ....gracias..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemmm..mcm2 perangai jiran ni...
lama tak singgah sini..kembar sihat?

Huszaini said...

assalammualaikum tuan tanah


Anda dijemput sila lihat sini

http://amrafahan.blogspot.com/p/jom-berkelah.html

LOVELY AWARD FROM FRIENDS