PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, December 10, 2010

Terima Kasih









  1. Ceritakan satu peristiwa yang korang tak dapat lupakan berkaitan TERIMA KASIH - peristiwa TERIMA KASIH yg tak dapat aku lupakan ialah masa suami aku sarungkan gelang masa nikah,, lupa la bang nk ckp terima kasih..sorry sgt2..ngeeeeeeeee

  2. Bagaimanakah nak menyemai sikap berterima kasih di kalangan kita - seperti mana kita menyemai benih2 cinta begitula kita semai sikap ni...wakakakakak

  3. Ucapan terima kasih yang paling ikhlas korang pernah terima dari siapa dan apakah cerita disebalik itu ? - dari Paris Hilton ..masa tu dia kt CARPET MERAH... tetibe pakai kasut lain2 lak..aku tegor la.... adui kemain dia ckp TERIMA KASEYYYYYYYYY ya kepada kamu....... bangga tawwwwwwwwwwwww........

  4. Secara jujur , adakah anda terlupa mengucapkan terima kasih pada seseorang , hari ini ? - haah lupa nk ckp terima khamis kt aunty cleaner tadi sbb bersihkan bawah meja ni.. :)))


6 comments:

Princess Nur said...

hi..singgah sini baca segmen BA ni..singgah la kt blog kita pulak ek!

eiela said...

ucap terima kasih bagus kan, terasa dihargai. Jgn lupa undi blog newbie ye.

cek chun said...

mesti berdebar2 masa tu kan, sampai lupa segala :p

❤ Cik Ain ❤ said...

ain kan... sllu ckp terime kaseh. sampaikan org suro ain tlg pegangkan brg derang, skli ain yg ckp terime kaseh. bukan derang. huk3.. da terbiase.

KINA said...

@ princess Nur tenkiu

@ eiela InsyaALLAH nanti kina undi kamu

@ cek chun berdebar la malu pun ada..e.ekkekeek

@Ain wah ain bagusnya ain ni..hehehe

Nur Mudrikah said...

hehe..singgah dari blog ben ashaari..

ni mesti kes jantung tgah dupdap time akasd nikah ni sampai lupa ucap terima kaseh..hehe

LOVELY AWARD FROM FRIENDS