PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Tuesday, November 30, 2010

One Lovely Blog Award



Dapat award from my friend Mrs Yanna..yeah yeah...mekasih yer yanna.... aku hargai sangat2...hehehe......

tapi tapi tapi kena jawab 2 soklan dulu

1) makanan feveret korang ape??
-oh makan...aku mmg gila makan..kasi la apa saja semua aku bedal...tak der stick tu yg feveret la.... sbb nya aku mmg pencinta makanan...hehehe...hahaha


2) sape yang korang sayang??
- semua orang yg sayang saya..saya akan sayang dia insyaALLAH..... :))

mekasih sekali ye kakak YANNA... ngeeeeee..singgah selalu kt sini ...... :P



3 comments:

Elly Emmy said...

ok.. mama kina.. akan dibereskan nanti.. mekasih..

Mama Kembar Tiga said...

kina, award ni ke yg nak bg kat mama? Thanks dear :-)

KINA said...

hehe sesama mama elly...

mama kembar3 pun ambik yer..hehe

LOVELY AWARD FROM FRIENDS