PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, November 4, 2010

Hari ke - 3 campak


Harini masuk hari ke - tiga aryan demam campak.. alhamdulillah makin susut la ruam kt muka2 dia.... tapi muncul kt kaki dia pulak... orang2 tua kata tu tandanya campak dah nk susut dah...... lega aku tgk..setiap pagi aku bgn tido mesti tu yg aku tgk dulu... dah kurang ke ruam2 dia tu... kesian my baby dah 2 malam dia tido tak lena,,,,,, may be badan dia gatal2 la ,,,,, tgh2 malam tu aku ambik daun bambu pukul2 badan dia baru dia cm lega...then sapu bedak aiken....

Hope aryan tido lena harini n getting better la.... sbb kesian tgk dia macam tak tahan nk mengadap biji2 kt badan dia tu..hurmmmmm

P/S : tak dapat nk ambik gambar Aryan ketika campak sbb mak aku kata pantang nya tak le kena flash tu..nk tgk cermin pun tak boleh,,,n yg kelakarnya mummy n abah dia pun tak le bersama... pantang beb.... hahaha

No comments:

LOVELY AWARD FROM FRIENDS