PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Wednesday, November 10, 2010

ayat-ayat power lepas kawin.. cam betul je..


Sebelum Tido:

6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah ya, mmmuahhhhh.

6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah.

6 tahun: Sana sikit lah... Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!

Pakai Toilet:

6 minggu: Tak apa, U masuk ler dulu, I tak kisaaahhhh

6 bulan: Lama lagi ke ke kt dalam nih?

6 tahun: Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pi lah gunung ledang sana !!!

Balas SMS:

6 minggu: Iye Sayang, jap lagi I sampai rumah. Sayang, I belikan murtabak favourite U ye Sayang...

6 bulan: Trafik jam aah

6 tahun: K..

Dating process:

6 minggu: I love U, I love U, I love U.

6 bulan: Of course I love U.

6 tahun: Iyalah!! kalau I tak cintakan U, buat apa I nikah dengan U???

Pulang Kerja:

6 minggu: Sayaaang, I dah balik nih...

6 bulan : I'm BACK!!

6 tahun: Masak apa hari ini??

Hadiah (ulang tahun):

6 minggu: Sayang, I harap U suka cincin yang I beli untuk U ni

6 bulan: I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah.

6 tahun: pakai duit u sendirilah apa yg U nak.. i takde duit.

Telefon:

6 minggu: Baby, ada org call u nih..

6 bulan: Eh... Your call...

6 tahun: WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH.... ANGKAT AAAAAHHH!!!

Masakan:

6 minggu: Wah, tak sangka I, pandai U masak.Rasa pun sedappp...!!!

6 bulan: Kita makan apa malam ini??

6 tahun: HAH!! LAUK INI LAGI?

Memaafkan:

6 minggu: Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang lain,eh?

6 bulan: Hati-hati la, nanti jatuh tuh..

6 tahun: Orang dah ckp byk kali pon tak paham!!

Baju baru:

6 minggu: Aduh sayang, U seperti bidadari dengan pakaian itu..

6 bulan: Lah... Beli baju baru lagi?

6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???

Merancang Holiday:

6 minggu: Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat yg U nak honey?

6 bulan: Kita ke Bukit Bintang aje ler... Senang sikit tak perlu naik flight...

6 tahun: JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!

TV:

6 minggu: Baby, kita nak tengok cite apa malam ini?

6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.

6 tahun: JANGAN TUKAR-TUKAR BOLE TAK..??

p/s: betul ke cmni?? (*_*) aku ada la sikit2 mengalami nya...hahahaah

*artikel dari seorang kawan*

6 comments:

fafarafa said...

hehehehheee... belum kawin lagi pon dah dpt agak mesti akan jadik mcm ni...

SHIMA said...

hehe....x tau nk ckp kina tp org ckp selalunya akan ada..sikit sebanyak mesti ada...so far,aku baru 5 thn..x la kuar ayat3 camni...tggu thn ke 6 plak ye...wakaka.

alhamdulillah,sume ok. kita lakukan tggjawab kita setakat yg termampu. selebihnya doa la sama3

KINA said...

hhahaha fafarafa try dulu tgk..hehehe

KINA said...

shima ko tgu la tahun depan bak ko kata tu...wakakak harap2 tak der la kan alahaiiiii macam jahat sgt je aku baca dialog ni

✿ Cik Ain ✿ said...

haha.. btol ke gini kak?

aaaaa, taknak2

taknakla jadi cani

nak mesre sampai mati

KINA said...

hahaha macam tu la ain gamaknya... dulu2 akak pun konon arr nk romantik habis dah kawin still sayang la tapi tak la selomantikkkkk dulu..huwarghhhhhhhhhhhh

LOVELY AWARD FROM FRIENDS