PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, November 19, 2010

Chotti Bahu habis sudah.....huwarghhhhhhh


Akhirnya berakhir sudah siri episod CHOTTI BAHU - SINDOOR BIN SUHAGAN ni.... sob sob sob...citer ni masa aku belum preggy lagi dah di tayangkan..... n now smpi anak aku dah sembilan bulan baru la nk habis.....selalu mmg aku tercongok je depan tv tu dulu pukul 6.30pm kan.....selama half n hour je,,,,sempat la aku terkocoh2 balik dari keja... naik motor je pun...cepat je sampai... then masa beberapa bulan nk berakhir tu dia siarakan selama 1 jam pulak... masa ni aku mmg dah sibuk tak seFREE dulu pun...so boleh layan dari pukul 7 je...tu pun lepas ambik Aryan dari rumah mil...........tapi taktau kenapa aku rasa sedih pulak ... rindu nk tgk DEV n RADHIKA ni.... ala ala ala.......tapi aku suka endingnya........ RADHIKA sudah MENGANDUNG...yeah yeah yeah...dan yg jahat2 semua sudah berubah!! bagus2 specially DADIMA yg penDENGKI no 1 tu.............


Bila ye korang nk berlakon bersama lagi...rindu laaaaaaaa.............
( macam ko faham apa aku ckp ni..ekekkeke...tak der hal i CAN SPEAK HINDI TAWWW )

Hensemnya pakwe i yg sorang ni.... sgt tinggi ok dia..Nama sebenar dia AVINASH SACHDEV.. ada la jugak DEV terselit di situ......

Oh ni pulak kakak saya Radhika atau Rubina .. nasib baik tak Ribena....kekekekek...
seksi jugak dia tauuu jgn tak tau hah.... dalam itu siri dia sgt POLITE2 gitu.... smpi kadang aku pun naik geram gak la ngan kebaikan dia tu hah......


Harap2 lepas ni ada lagi si RUBINA n AVINASH ni berlakon together2...... dgr cerita derang ni mmg couple pun kt luar tv tau...best best SAYA SUKA sgt..........

Sapa2 yg ada termissed rancangan ni mmg RUGI ok.....walaupun citernya agak LEMBAB tapi aku suka la sesuai ngan jiwa aku yg ROMANTIK ni jalan cerita mereka tu..akakaakakak..

Kadang2 aku layan citer ni on9 je kt MYPOPKORN tv... ni link nya CHOTI BAHU...sesapa yg nk layan sila la...tapi takder senikata la yer.......... kalau nak aku leh translate tapi bayar la...rm1 je aku caj satu episod...hahahaahahahahahah...hihihihihihi



No comments:

LOVELY AWARD FROM FRIENDS