PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Wednesday, November 24, 2010

Blogger kembar 3 meninggal dunia


terkejutnya rasa pagi2 ni ramai blogger2 ( mamakembar3, angah alifah, ben ashari) cerita pasal Arwah Aishah mama kembar 3 ni..rasanyalah baru je mgu lepas kina letak dia kt link under Mummy Kembar kt sidebar ni..tahu2 je harini berita dia dah meninggalkan anak2nya seramai 6orang ( 3kembar) untuk menyahut panggilan ilahi...semoga roh Aishah ditempatkan di kalangan2 oran2 yg beriman.. Al Fatihah

8 comments:

Mrs Fingers said...

Innalillah...w/pun tk kenai tk nae tetap sentap dan sebak...fikirkan anak2 arwah yg masih kecil...semoga roh arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman...amin...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

AlFatihah..
semoga arwah ditempatkn di kalangan mereka yg beriman, amin!!!

Mama Kembar said...

mmg sedih :-(... terkilan juga sbb tak sempat nak mengenali arwah dgn lebih rapat. Kini hanya mampu sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah

sekamar rindu said...

salam..

sedih berita ini...tahu di blog Ben tadi..

alfatihah....

mohon follow blog puan..

KINA said...

tu la nae kasihan kan anak2 dia tu.... dah tumpang simpati ngan en somi nya..tapi ALLAH lebih mengetahui segalanya

KINA said...

Leily : Al FAtihah..... AMIn

KINA said...

tu la mamakembar kina pun baru je mgu lepas borak2 ngan arwah rasanya .... tau2 je dia dah mengadap ILAHI...terkejut sgt.... semoga roh arwah tenang di sana...

KINA said...

salam sekamar rindu.......

al fatihah

ok sila.. :)

LOVELY AWARD FROM FRIENDS