PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Tuesday, June 1, 2010

Aku yang di landa kemalasan...

Aduh semenjak dah beranak pinak ni dah jadi makin malas nk buat keja2 ofis ni..mungkin sbb badan dah terlalu letih la... tambah2 lak dalam mgu ni mmg sgt sibuk ngan uruskan rumah,,anak2 ku...itu ini masalah peribadi mmg malassssssssssssss.....

Jom tgk kerja aku yang selonggok tak siap ni.... ( bab2 ni rajin pulak ko ye shakina.. :P )


Oh ni la rupa report yg aku buat hari2..selalu pepagi sebelum kul 10 dah siap skg tidak lagi... harus kan jadi contoh..tidak sama sekali ok...

Lagi dan lagi..semua bersepai dah.. yg biru2 tu invoice yg harus di filingkan... ni baru sikit.. ada lagi sekotak kt belakang kerusi aku ni...huhh...

tapi... tetap tak lupa tuk ber-blogging n berinternet ye kawan2..so kesimpulannya pekerja contoh tahun ni bukan milikku..wakakakak

P/s : blog sapa kah itu??? hahahaha

7 comments:

yanna faisal said...

jawapannyeeeee...blog kecikkk......clap clap clapp..hahaha...bile nk siap keje2 ko tu kina? sib baik takde dua date

mrS sHaq said...

hahahaha.....
ko nak cite pasal keje ko ker or nak tunjukkan betapa rajinnya ko berblogging.. kekekekke....

xsangka blog aku pun tmasuk sama.. hahahhaha

KINA said...

wakakakakaka.... tu aku ckp aku malas buat keja bukan malas berblogging....

apa upah tuk aku ni aku promosi blog ko...

Rizziela said...

biasalah tu..

Keje mana boleh habis..kalau habis keje..kene berenti keje..sapa yg susah?

mrS sHaq said...

hahaha.. nnti aku belanja ko aiskrim.. tp tunggu aku abis pantang la.. kekekek

KINA said...

hahaha kak ziela betol gak tuh.hehehehe


adoi kecik ko jgn ckp jer..aku tuntut kang..

KINA said...

hahaha kak ziela betol gak tuh.hehehehe


adoi kecik ko jgn ckp jer..aku tuntut kang..

LOVELY AWARD FROM FRIENDS