PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Saturday, May 22, 2010

Kisah Arman n Abah

Malam tadi si wiwin ku alahaiii... kejap2 bangun da.... skg ni diorg bangun serentak..sorang bangun sorang lagi ikot...sorang nk minum sorang lagi nk minum... tapi ok gak tuh senang skit kan tak yah bgn banyak kali..tapi yg tak bestnya bila sorang nangis yg sorang lagi ikot join...adoiiiiiiiiiiii dah la time tgh2 malam...tensi gak la sikit sbb da kasi susu pun nangis... diorg ni dah pandai skg kalau nangis tu nk org angkat pastuh bawak diorg duduk kt sofa ruang tamu.. automatik senyap!! pandai betol la korang ni..habis mummy n abah tak mau tido ker..korang yela siang le tido tapi bukan mummy n abah..huwarggggggghhhhh..... relakan aja la...

Tapi yg paling best sbb tgk si Arman skg dah pandai main..malam tadi dia bgn nangis dulu..n then tukar pampers dia..en somiku nk tidokan dia la lepas tuh ngan cara tepok2 dia ( smlm giliran abah jaga arman)... pastu yg aku tgk bukan anak nya yg tido..abahnya yg tido... oh tu perkara biasa tuh... tapi si Arman main2 siap bersuara aaa uuuuu awwwwwww emmmmm siap angkat2 kaki 90darjah tuh... ( tak lama lagi leh masuk mulot kaki tuh).. heheehe.. Terus aku tak jadi tido tgk je gelagat dia tuh... comelnyaaaa........... heheeh

Menurut mummy ku Arman skg dah tak bnyk nangis dah dia banyak main tapi kerap nk orang layan dia..lau orang tak der dekat dia keriau la..tapi kalau nk susu n tido mmg marbeles punya nangis..sama ngan Aryan... rasa2 orang flat sebelah pun leh dgr kot... dasyat tuh...ikot suara sapa la tuh..huahuauahuahauahua....


4 comments:

mrS sHaq said...

hahahaha.....

wah xsabar ker nak dpt bb br?? kekekkeke... aku pun selalu camtu wei.. tgh susukan rizq... tertido.. dah xlarat sgt.. sib baik si rizq xjatuh... hehehehhe

KINA said...

hah bb baru..wahahahahhhahah....

adoi kadang aku rasa nk je pasang tiub kt botol diorg..aku tekan suis on terus masuk susu lam mulot..leh la aku sambung tido..hahahaah

Mummy Darwish said...

ekekke..kak kina..supa la kita..bila nengok gelagat sitecik hilang ngantuk oo..

KINA said...

heheeh tau takpe cik ct..ekekekeke

LOVELY AWARD FROM FRIENDS