PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, May 21, 2010

Adui kenapa aku tak tahu????????


Tajuk ni khas tuk diri aku sdr..
Kenapa aku tak tahu yer
kenapa kenapa kenapa..
hahahahaaahaahahahahahahaaah

mesti tertanya2 sbb apa..sbb apa korang tau tak..sbb selama ni aku tak tau yg komen tu kena approve kt dashboard...wakakakakaka... ni semua gara2 PUAN INTAN AZMIRA tny aku asal aku tak approve comment dia...hahaha

sekali bukak walauwei ada 25komen tuh..sori la pada tukang komen den baru tahu la cara2nya nk MENG-APPROVE.. tu pelik jugak eh 1 komen pun tak der yer dari kawan2 ku..hampas kelapa tol..rupa2nya aku lah hampas itu...hahahahahahaahah

to PUAN INTAN AZMIRA terima kasih la yer ko ajar aku..kalau tak sampai mati aku tak tau..hahahahaahaha

9 comments:

nur salihah nordin said...

patut ler c0mmnet daku lambat beb0nar nk berbalas....uhuhuhu~

Intan Azmira said...

Waalllllaaaaa......

suzi said...

oit msti ko tgh xde keje ni kan hehehhe

Anonymous said...

hahah sori la chumel aku baru blajor ler...hehehe

tq teacher intan..hehe

suzi mgm tak der..dari tadi aku teroka web jer..hahaha

mrS sHaq said...

adehh... lain kali xyah nak approve2... wat auto approve jer.. senang skit...

KINA said...

heheheh... ok la buat auto senang,,.,

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: hek elerrrrrrr... ::.

noorcahaya said...

dulu aku yg ajar intan pasal komen.. heheheh...siap tk nampak mane nak approve komen.. hidup mesti kene godeh...

KINA said...

yeker..kira ko lagi sifu la cahaya...huahuahua

LOVELY AWARD FROM FRIENDS