PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, October 21, 2010

Pakaian Tradisional The Contest



fieza 1

Taraaaa Pakaian tradisonal the constest ok.. hik hik hik
cm best je yeah..selalu letak contest gmbr anak je.. ni mak pulak nk bergaya la

So gmbr yg aku pertaruhkan adalah......
jeng jeng jeng
ni diaaa


Heheheh...gmbr ni masa aku kawin dolu2 la ( tak la dolu sgt dah 2tahun dah pun)
Amacam cara tak dressing aku..akakakaka.... beli sendiri woi bukan rompak dari Aishwarya Rai..hahaha..... tapi berat susah nk jalan..huhuhu...
So harap2 ada la rezeki ku nk menang topup enom puloh hengget tu yer... leh aku bergayut sakan tanpa batasan..haahah....
** abaikan mulutku yg agak terketip tu..ngeh ngeh ngeh**

ok ok aku nk tag beberapa rakan la
Peanut
Kak Ziela
Chumel
Cik Ct

ok la cukup la 4 orang yg lain semua dah di tag org kawan2 yg lain..hehehe
ok adiosssss............

NK TAU LEBIH LANJUT TTG CONTEST NI SILA KLIK SINI


4 comments:

Rizziela said...

akk pun dah joint kina. tq's

hafidzah hafidz said...

CEK!! ok kak. syarat semua cukup. thx ea kak join contest fieza. gud luck =)

Miza Yusof said...

goodluck :)

KINA said...

tenkiu mizaa

LOVELY AWARD FROM FRIENDS