PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, October 14, 2010

Alahai comel2 kan........ Geram


Ishk ishk ishk geram pulak bila dah masuk blog kak Sue ni mesti nk usha baju2 budak tecittt kt GAP online boutique..........hahaahah poyonyaaaaaaaaa la hai kan...takpela saja2 nk cuci mata apa salahnyakan.............. kalau nk beli cm tak berbaloi rasanya sbb pos saja dah triple caj then harga item.....ooooooooooooooooo tgu la i pegi UK baru i beli............ ( wakakakaka perasan jap) .. jom jom layan gmbr yg cute2 ni geram sehhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Adush geram tol tgk sleepwear atas tu kan..very colorfull tau silap2 anak2 tak tido duk main ngan baju dia...heheeh
Yang bawah ni ok gak yg biru tu selalu tgk anak2 mat saleh pakai time winter.....comel tapi kt Malaysia tak sesuai la... buang tebiat tu namanya..unless anda nk pegi holiday bersama si kecil anda tu kan...hehheehe... Kemeja tu pun cara gak suka sbb dia punya combination color ( lain orang lain la taste kan tapi aku suka sgt yg ni la)


Hah tgk itu selipar.. Flip Flop namanya..alahai dulu ada tgk org jual kt FB n blog tapi tak tau pun yg size dia dari 0-24m ... alahaiii kalau aku tau aku beli dah..mmg sgt2 cute nya.... sbb anak2 aku pun selalu main walker kt luar rumah..cm susah nk gerak ngan pre walker shoes tu kesian..kalau tak pakai shoes kang cacing plak kan..... Yg shoes sebelah dia pun CARA la..alhaiii smart2 ok.......
Socks ni wow cm yg aku jual je.........heheeheheh...tapi suka sgt yg merah stripes ni.... elegan laa


Wow ni la yg menjadi pujaan hatiku bila fes time tgk........ gila cun la romper macam ni. lebih2 lagi yg pattern atas tu yeah....... sukanyaaaaaaa...... ishk ishk sabarkan hati yer..... cuci2 mata je ok.........hahaahhaahah
Harganya lebih kurang $20.00. kalau dulu $10.00 pun dia quote aku RM50.00 ni lagi la kan.... lagi pulak nk kena beli 2 set tuk anak kembar ku itu.wahhhhhhhhhhhhhhhhh


Jeans cara gak ni......... biasa2 dah tgk ni ramai bloggers jual ni......... tapi tak tau la ori ke tak... sure China mari kan

Ok tu jela setakat ni yer sesi cuci mata di pagi hari yg mendung ni....sehingga berjumpa lagi...sapa2 yg rasa mampu nk mewahkan anak2 silala terjah ke blog KLsue ni tau.... i minat cuci2 mata jer...... heheheeheheh






6 comments:

Anonymous said...

weii kat butik gap OU ada jual jeans2 tu.. comel2 betul.. tp kalau beli skrang cam rugi la.. kalau dah pandai jalan mmg cun giler.. mcm2 butting.. hehehe...

Iera said...

memang cute baju budak2 ni..iera pun kdg2 cuci mata jugak..hehe..

KINA said...

tu la kan mesti lagi macam2 ada alahaiiii lagi la geram nanti.. tapi kesian aku OU pun tak penah pi,,erk rasanya satu kali je la tu pun masa ada Faizal Tahir dulu.......hahaahah

kecik butting tu apa?

KINA said...

tu la kan iera geram sehhhhhh neok.........hehe

Anonymous said...

eh.. silap la.. aku nak ckp cutting.. kekeke. tertulis butting

KINA said...

ooo puas aku fikir apa tu butting kot2 butang2 yg juntai tu ker..huahuahua

LOVELY AWARD FROM FRIENDS