PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Monday, August 9, 2010

Oh Sogo Sales lagi...


Lalalalalalalala... oh Sogo oh Sogo kenapa la engkau asyik buat sales je sogo oiii...hahahaha..
Hari jumaat lepas sogo ada buat member kad sales smpi la ahad ni.. sempat la aku singgah kejap dgn hubby ku hari sabtu lepas tapi kannnnnnnnnnnnnnn...aiyakkkkkkkkkkkkkk aku rasa cm himpunan hari merdeka je kt sana tuh..luar2 je dah penuh orang... gila arrrrrrr..... nasib baik aku gi merempit je..kalau naik keta entah kurun ke berapa nk smpi sbb jalan pun sgt2 la jem siap ada trafik lagik!! ishk ishk....

tapi alang2 menyeluk pekasam ye tak...hahaha masuk jugak la sbb mmg ada benda nk cari pun... bukan saja2 nk beli baju ok!!... actually aku mencari walker tuk wiwin.... sbb kt rumah mummy aku dah ada 1... tu pun atok ia yg belikan....tu yg 1 lagi nk simpan kt rumah aku senang sikit sbb wiwin mmg tak mo duk bawah ( tuk wiwin mmg kena bnyk RM RM RM RM terbang melayang...haha nama pun dapat 2 ANAK SEKALI.. SO BARANG PUN KENA ADA 2-2) so aku pun tinjau2 la kt area2 walker tu kan kot kot la ada yg kenan.. sekali tgk ada brand sweet cherry ni pun cun gak.... pattern kapal terbang lagik tu..huhuhuhuh... harga asal RM179.90.... tapi after less dapat la RM97.30 sajo..tanpa berfikir panjang terus je aku ambik...tak yah nk round2 lagik pening aku nye kepala nk round2 ngan orang ramai cenggitu ngan budak2 nangisnya ... adehai aku bengang tol ngan mak2 yg bawak anak kt tempat2 sesak gini..ada yg tido tepi2 jalan tu je..kesian la....

Bnyak lagi design2 walker yg cun2 dan lawa2.... n paling cun brand CHICCO tu tapi harga RM299++ .. wah wah kemain lagi harga ko... nk pakai pun duk rumah saja..so murah2 sudah..hahaha.... tapi ok gak yg ku beli ni dia 2 in 1 walker.... i likeee.....

So sambil2 tu hati ni tak tahan gak neok2 baju2 tuh....wakakakaak.. so geram sambar lagi baju raya tuk wiwin n pillow case..lalalalalala..t shirt PONEY for RM12.90??? sapa tak mo? gila kaaaaa???? hihihihi.... tapi bnyk yg dah habis..salesgirl tu ckp hari jumaat lagi ramai org macam lautan terbentang luas..kain baju bersepah2 kt lantai..aiyooooooooooooo dasyat jugak sikap org mesia ni bershopping yeah...nak nak lagi bangsa kita melayu..walla walla................ mmg dasyat....


p/s : gmbar tak der tuk entry kali ni sbb cam tinggal ke ofis. bengang !! n satu hal jugak aku pegang kotak walker tu atas motor smpi lebam tgn aku... demi wiwin ku sanggup jer walau nk kat2 smpi tu aku ada eksiden sikit kt tgn..hahahahaha

2 comments:

Anonymous said...

wah.. sakan ko ek.. dah la merempit.. bwk brg besar lak tu.. adehh.. kalau aku pun mau patah tgn.. kekeke

KINA said...

wakakakaka aku ingat nk sruh laki aku pegang sekali besar dah kotak dia... adehhh.. kenala aku pegang

LOVELY AWARD FROM FRIENDS