PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Tuesday, August 3, 2010

5 MONTH CHECK UP DONE...


Salam

Hari sabtu lepas aku dah selamat la bawak wiwin pegi cek up 5month... jap nya dah 5month hero2 ku itu.... So far semuanya ok... berat badan pun ok.. perkembangan lain2 semua ok..alhamdulillah syukur syukur... terima kasih jugak pada mummy ku kerana jaga my twin ngan baik..cukup makan..cukup minum.. cukup bersih.. cukup wangi..hehehehe......

Last week aku ada citer sal bumboo seat tu kan...aku dah terima dah benda tuh...hehe.. mmg best tgk si wiwin duduk dalam tuh..comeii je..alalala.... tapi tuk aryan macam sempit skit padahal itu smpi tuk umur 18m.. hohohoho..takpela janji ko leh masuk jgn sangkut sudah..

aku beli benda ni sebenarnya bukan saja2 la tapi tuk melatih gak Arman n Aryan spy leh duduk lama skit.. bukan pe..dia orang ni jenis tak reti nk baring2 lama2 kt bawah.. pantang nmpk org diri mesti angkat2 tgn dah nk dukung... pandai oooo... tak main arr baring2..bosan kata mereka...hahaahhaah... so ada kerusi ni boleh la dia orang berlagak dewasa skit kan... n at the same time melatih duduk sbb dia orang kan jarang2 duk bawah.. tu aku risau nanti dia orang lambat ke atau bone tak kuat ke... so nk kasi latih dari skg ok gak tuh... arghh ada org ckp rugi arr beli ni buat apa la itu la ini la... tapi for me selagi benda tu datangkan kebaikan tuk anak2 aku mmg aku akan sediakan... mak tak kisah lerr.....

so mari kita layan arman n aryan dalam bumboo seat...hehehe ( dah basi dah pict ni kt FB aku)

Ini jela yg aku tepek kan.. malas nk tepek bnyk2... nk tgk bnyk sila ke my FB page... ada video lagi dalam tuh..hehehe





3 comments:

Rizziela said...

sukanya ek dapat duduk dalam baboo seat....senyum meleret ajer

Mummy Darwish said...

makcik pon cdg nak beli ler...best x kak..???

KINA said...

ha,ah kak ziela suka la nk jadi dewasa tu..hehee

mummy darwish beli la mmg best tau..hehe

LOVELY AWARD FROM FRIENDS