PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, July 9, 2010

Kereta Baru???


Hooh mmg macam2 la nana n nani si wiwin ku ini... adehhh asal aku balik je mesti ada je benda yg dia orang belikan tuk wiwin ni... bukan benda kecik jer tapi besarrr2 pun ada gak..

Dan yg terbaru ni la dia..kereta baru tuk wiwin..huhuuhhu..wahhhhhhhh color oren mummy tak tahan nk tgk..... nasib baik ada 1 je dulu.... kasi share... takpa sat gi wiwin dah pandai pecut mummy beli lagi 1 heay..senang keja sikit... oh tapi jgn noti2 lak duk dalam tu k..

first empression si Arman : wah dia sangat suka la duduk dalam ni...mmg tak mo diam arr... pastu ckp2 membebel2 entah apa2 la..lawak la tgk..hehehe...... si arman mmg agak periang sikit n peramah ( wah sesuka aku peramah) hehehe ..sbb apa aku ckp macam ni ialah arman kalau orang tegor dia mesti tergor balik ( tgk pada mood) ngan suara dia yg ala2 mak yong tuh...huahuahua..so cuteee tau... nanti ada versi video korang tgk la yer dia bebel cm ner... hehehe....

n for Aryan : aryan ni dia moody skit skg... duk dalam tu kejap ok la... tapi dia pandai main undur2...tolak badan dia syuuuuuuuihhhhhhhhhhhh terus ke belakang... almaklumla kaki dah sampai..arman tak smpi lagik hehe..jalan berundur dulu sok ni anak aku aryan ni... hehe.... tapi dia cepat bosan... tak mo lama2... n dia ni agak sombong skit ( wah ada ke ckp anak sombong,manja la lagi best..hehe) dia kalau org tegor dia mmg muka machammm je kecuali dia betol2 ada mood macam video yg aku ambil baru2 ni...mmg tak dapat nk predict kadang2 sikap dia ni..hohohohoh...

Tapi apapun bagi mummy 2-2 anak mummy sama..... tak mo ada perbandingan.... fair n square k... love both of you,,,

So bawah ni ada la gambar si arman naik keta baru dia ni... nk snap si aryan hari tuh dia tido... so next time aryan version k.....


hello..power tak keta baru saya..saya dah suruh mummy saya beli sport rim...barula macho n bergaya saya duk dalam ni... :))

Penat sekejap... asik bebel smpi air liur berterabur

Kena letak bantal kt dada tuk lindungi dia dari terbabas ke depan tu... oh dia mmg loncat2 dalam ni.. n kt bawah pun kena letak bantal sbb kaki dia tak smpi..heheh



P/S : TAJUK AKU KERETA BARU... WAH MESTI SEMUA TERUJA NK BACA..ALIH2 KETA MENAN ANAK2..HAHAHA....



4 comments:

Anonymous said...

siot jer ko ek.. aku mati2 ingat ko nak beli kete br... alih2 kete si wiwin.. cehhh...

hahaha.. aku br nak tegur, bawah letak bantal.. sbb kaki xsmp.. hehehe

Rizziela said...

Wah! bestnya wiwin dah dapat kereta...

KINA said...

haha aku tau dah ko kecik..hahaha

kak zila tak sbar nk tgk dia orang cergas dalam ni..hehe

♥ Mrs. C ♥ said...

uishh bestnyerr... dapat adiah... kete lagik tu.. pin pon...

LOVELY AWARD FROM FRIENDS