PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Thursday, July 1, 2010

Comel ke saya Mummy macam ni????


Hahahahaha memula mmg aku nk tergelak habis la..geram pun ada..rasa nk cubit2 gigit2 ni anak ku si abang Arman ni... suka sgt tarik tudung mummy dia ni.... pastu smpi bercakor2 tuh... genggam mmg kuat tak ingat dia tak cm adik dia Aryan.. Arman ternyata lebih agresif... tapi kalau datang moody ni mmg aku pun leh pengsan dibuatnya.... Hah ckp sal suka tarik tudung aku geram aku pun pakaikan la dia tudung,,,, hahahaha geram di buatnya bila kita pakai dia leh buat muka pemalu ala2 pompuan yg nk gi menikah...wakakakaka... adoi la Arman Arman... geram mummy tgk Arman buat muka gitu.. ni ada snap skit gmbr dia bertudung.. gambar sekadar suka2 tau tak der niat nk jadikan dia gigirl...huhuhuhu...

Comei tak saya? :))




2 comments:

mrS sHaq said...

comel giler arman.. gmbr yg dia tutup mulut tu mmg cam pompuan yg segan2 br nak nikah.. hahahahha

KINA said...

wakakakak yela rasa nk lempang2 je gitu...hahahaha

LOVELY AWARD FROM FRIENDS