PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Saturday, July 10, 2010

Cute Blogger Award


Aci tak kalau aku ambik award ni
Sbb puan feaza ckp sapa2 kawan yg baca leh ambik
so aku hambik yerk...tq ye puan kecik

so ni la awardnya..amacam...cute tak? hehehe


tapi ada soalan kena jawab la pulak............

Apa nama blog & kenapa letak nama tu??
Oh nama blog ku SEINDAH BIASA... kenapa aku letak nama ni..entah aku pun taktau..tetibe terlintas kt hati ni...masa buat blog ni tgh nyanyi2 lagu Siti Nurhaliza tu kot..sbb tu la..hahahaha

Biler start wat blog?
oh aku start buat blog ni dah lama dah actualy tahun 2008 kot tapi tergantung ngan satu enrty jer...hahaha..mmg aku tak rajin dulu plus tak baper pandai nk karang2 ni... ingat cm susah jer....patu bile tgk kawan2 semua aktif berblogging aku pun setat la balik,,,hehe..nak nak dah ada anak ni ermmm lagila...ada bnyk citer skit nk kongsi kan...

Sapa 1st follower??

Ucapan khas untuk pemberi award
walaupun nama aku tak der letak di ruangan khas tuk di tag ( ala2 merajuk...wakakaka) tapi aku tetap berterima kasih la kt hang kecik yer....semoga kita bertambah2 cute ngan anugerah ini ( wahhhh macam menang hapa je...hahahahahaha)

Lastly, 9 org cute aku nak tag
sapa aku nk tag...aku pun nk tgk semua la yg singgah2 mai sini tuk ambik award ni k....hihihi..dijamin halal.......... !! ( sapa tak ambik tu mmg sombong la)


No comments:

LOVELY AWARD FROM FRIENDS