PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Friday, April 2, 2010

EXCLUSIVELY BABY ARMAN IN NICU

Just to share the moment Arman in NICU selama 16hari ( disebab kan berat badannya yang kecil) sangat sedih kerana dia tak dapat pulang bersama adiknya after aku discaj....every day aku kena ulang alik ke PPUKM tuk tgk dia.. bayangkan ngan luka czer yang masih merah menyala,,tapi demi anak tercinta ku sanggup redah apa saja...

Pernah one day tuh tak dapat nk jenguk dia sbb luka czer sgt sakit.... tapi nk gagahkan diri jugak..akhirnya my parent larang tuk pergi takot aku jadi apa2... dan apalagi aku nangis dan nangis la dalam bilik tu sesorang sbb rindukan dia n pikir mesti dia pun rindukan mummy dia..mesti dia sedar yang mummy dia tak datang tgk dia,,, sgt sedih pada haritu :-(

But now everything is ok.... alhamdulillah,,,,, :-) hari2 yang dilalui amat bermakna sekali....


My baby Arman sangat kurus dia masa lahir..nk pegang pun takot...


Minum susu gunakan tube..menurut kata doktor dia tak bole bagi botol sbb bnyk tenaga nk use tuk suck dan bole menyebabkan berat badan dia susah tuk naik..kami pun redha sbb memula dia mmg pakai bottle,,kesian tgk dia tak puas minum sbb susu terus masuk perut tak rasa kt mulot dia..nk BF pun dia susah sbb tiub tu kacau..masa ni mmg aku terlalu EMO...


Tempat tinggal baby Arman selama 16hari pertama kehidupannya...







2 comments:

jaja said...

ala2 tecik nye bb arman...
tp ape pun dua2 skang da sihat..n bambam...moga wiwin sihat2 slalu

Rizziela said...

mesti sedihkan biarpun sorang lagi ada kat kita...semuga Arman akan terus membesar macam adiknya

LOVELY AWARD FROM FRIENDS