PLEASE CLICK HERE DEAR FOLLOWER :)

Wednesday, November 3, 2010

Aryan campak rupanya ~~


Hurm rupanya aryan demam ada makna... nk kena campak rupanya.... smlm aku tak tau pun dia campak...after mak aku tgk baru dia ckp campak tu..... yela aku ingat maybe dia alergik makan bubur telur kot.. ( slumber je aku sound laki aku yeah..ckp jgn kasi bubur telur kt dia :P ) hahaha......

semalam ruam2 tu jelas kelihatan kt muka dia... hurmmmm muka pun dah sgt COMEL plak ada merah2 tu ( org tua2 kata tak le kata buruk nanti benda tu melarat..hurmm entah betol ke tidak tak tau la) tapi harini bila bgn tido dah makin worse dah muka dia merah....tambah lagi kt badan pun timbul2..... hurmmm ok la tu dah kuar kan badan sekali...hope esok keluar smpi tapak kaki n hilang terus...

Malam tadi dia cm tak selesa gak la masa tido pukul 2.30 pagi dia da bgn..hurmm puas gak aku nk tidokan dia balik apa cara pun tak selesa ,,, last2 aku sapu bedak Aiken kt badan dia lumur kt muka semua..tukar pampers...gosok2 belakang dia then baru la tido dekat pukul 4 pagi...xoxoxoxoxoxo..... ngantuknya mummy aryan..takpela anak mummy tak sihat perku perhatian..

Sebabkan aryan kena campak ni mummy aku tak kasi aku balik rumah...so dalam minggu ni rasanya aku bertapak rumah mak aku jela... sbb aku hari2 balik dah malam..dia ckp tak elok la bawak dia balik malam2....ala biasala org tua ada je nk pantang...kita ikot jela ( dalam hati aku pun best gak la dapat duk umah mak aku lama sikit ) kui kui kui....

Hurmm harap Arman tak berjangkit la...kalau nk jangkit pun biar skg serentak senang sikit.... sbbnya skg ni semu nk kena asingkan..smpi menan derang pun asingkan..adehhhhhh.... cm tak best je...aku lak jadi pening haiiiiiiiiiiiiii.......

Mummy hope Aryan cepat sembuh yeah sayang... sian lak tgk badan mu cm tu..hurmmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

LOVELY AWARD FROM FRIENDS